Bár a kézbesített árukra vonatkozó hiányosságok csupán elenyésző százalékban fordulnak elő, mégis jó tudni, hogy az esetleges hibákat haladéktalanul és az Ön megelégedettségére hárítjuk el.
A mi érdekünk, hogy mindent a leggyorsabban intézzünk, így nem kell attól tartania, hogy a szükségesnél tovább kell várnia a rendezésre (rendszerint pár napon belül minden elintézésre kerül).
Hogyan tudok reklamációt benyújtani?
Amennyiben úgy dönt, hogy megreklamálja az árut, küldje el az itt található, kitöltött reklamációs űrlappal címünkre:
Seventy One Project Kft.
2458 Kulcs, Cinke u. 10.
Az űrlapban ne felejtse el feltüntetni, hogy miben látja a termék hibáját, illetve hogyan jelenik meg a hiba, továbbá, hogy milyen rendezési módot kér.
A reklamációs folyamatról, főleg annak elfogadásáról, rendezéséről, illetve elutasításáról e-mailben vagy szöveges üzenet formájában, írásban értesítjük Önt. Telefonon keresztül is felvehetjük Önnel a kapcsolatot.
A reklamációról halogatás nélkül döntünk. A reklamáció rendezése, beleértve a hiba elhárítását is, rendszerint legfeljebb 30 napot vesz igénybe. Ellenkező esetben Önnek jogában áll elállni a szerződéstől. Az adott határidő betartása érdekében elengedhetetlen, hogy szükséges módon együttműködjön velünk.
Milyen esetben reklamálhatok?
Azokért a hibákért, melyekkel a termék kézbesítéskor rendelkezik, valamint melyek az átvételt követő 24 hónapon belül jelennek meg, felelősséget vállalunk. Ugyanakkor az újonnan keletkező hibákért nem tartozunk felelősséggel, főleg, ha azok helytelen használat miatt következnek be. Használt termék vásárlása esetén nem felelünk azokért a megfelelő mértékű használatból eredő hibákért vagy elhasználódásért, melyekkel a használt termék már kézbesítéskor rendelkezett. Jelzett felhasználhatósági idejű termék esetén felelősséget vállalunk az adott áru ez alatt a felhasználhatósági időtartam alatti felhasználhatóságáért.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a kézbesített áruval szembeni fokozott érzékenység, illetve allergiás reakció önmagában nem tekinthető a termék hibájának. Ugyancsak nem minősíthető hibának annak az árunak a hiányossága, melyet ajándékként és más ingyenes teljesítés során a megrendelése keretén felül nyújtunk. Internetes üzletünkben a termékek képei illusztrációul szolgálnak, és nem jelentik a termék tulajdonságainak kötelező érvényű megjelenését (például a termék csomagolása eltérő lehet, ha a gyártó megváltoztatja a csomagolást).
Reklamáció esetén milyen jogaim vannak?
Az áru hibája esetén közösen megegyezhetünk annak utalvány formájában történő kompenzálásáról.
Továbbá jogában áll a hiba cserével vagy javítással történő elhárítását kérni.
Amennyiben a hiba ilyen módon történő elhárítása a mi részünkről nem lenne lehetséges vagy arányos, jogában áll a vételárból kedvezményt kérni. Ebben az esetben a termék Önnél marad, és mi a vételár egy részét visszatérítjük Önnek. Önnek joga van továbbá ahhoz is, hogy vagy a hibát a költségünkre kijavítsa, illetve mással kijavíttassa. Önnek végső esetben ahhoz is joga van, hogy a vásárlástól elálljon, ha a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaltuk, e kötelezettségünknek nem tudtunk eleget tenni vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Elállás esetén az árut visszaküldi nekünk, és mi a teljes vételárat visszatérítjük Önnek.
Elérhetőségek
A reklamációval kapcsolatos valamennyi kérdésére szívesen válaszolunk, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@tobbmit.hu e-mail címen vagy a +36317709001 telefonszámon.